Mot kvällens slut

Ni som inte har testat guitarr hero 3 måste bara göra det . . så jäkla kul!
Jani var och köpte hem en sån åt oss idag & vi har suttit här på tre & spelat i ca tre timmar!:)
Fanns en låt som jag verkligen tycker om men kan ju säga att det kändes lite förjäkligt när jag blev utbuad av alla fansen när jag spelade den & efter tre ggr så gav jag upp och tänkte att jag tränar på dom lite enklare låtar först! ;)
Måste även säga att det är bra träning för hela kroppen . . känner speciellt i vaderna då jag förmodligen spänt dom . . de känns som stela pinnar just nu . . .
Det är väl dags att gå och kolla på tv sen gå & sova . . .

God natt sov så gott , för det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0