Mat & dieter

Sitter på jobbet just nu . . slutar på en timma sen blir det raka vägen hem & laga varma mackor A la Hanna! :)
I veckan får jag mitt andra H&M packet . . tro nu inte att jag beställer jämt och ständigt utan allt är i princip från första beställningen som blivit försenade om & om igen . . har bara ändrat lite under tidens gång!
Får sista delen av beställningen i slutet av maj om dom nu inte strular igen så att säga . . .
Har ju föresten börjat min sockerfria diet igen funkade jätte bra förra sommaren , bara början som är lite svår men sen går det undan och man går inte runt & har ett ständigt sug efter allt så det rekomenderas varmt!
Varför jag gör såhär är för att jag tidvis äter på tok för mkt godis & grejer och så mår man mkt bättre utan snask . . självklart ska man una sig någor gott ibland .. .
Nu till sommaren ska jag inhandla mig en mixer som jag velat ha i evigheters evighet men aldrig blivit köpt , så med den ska jag göra massa  goda smoothies av frukt & bär! :)
En hit enligt mig själv . . .

Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0