Home sweet home

Snart slutar jag & då blir det home sweet home!
Fast den skulle ju vara mer sweet om nån skulle vara så snäll och städa den åt mig istället för att jag måste göra det :)
Nåja, ett måste så är det ett måste!
Känner att jag gärna skulle vilja fixa och trixa hemma igen nu såhär lagom till sommaren, men vi får se hur det nu blir med den saken . . när jag menar fixa så menar jag köpa lite nya möbler, nya färger på vägar, möblera om . . aaaa för hela slanten helt enkelt! ;)
Försöker ta till med små medel & letar alltid efter inspiration överallt . . men jaa hursomhelst!
Näe ska avrunda nu, bilder från festen kommer "eventuellt" på bloggen idag men jag lovar ingenting :)

Carita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0