Eye cream & mixer

Imorse var jag in till ica och köpe mig min mixer, det blev en OBH Nordica!
Har för mig att det är ett bra märke som gör produkter som håller.
Ska test köra den idag ska bara springa in till affären och köpa frukter! :)





Vart även in till apoteket och köpte lite solkräm med solskydd 30 så jag får smörja på dom lätt bränd bara ytorna :P
Köpte även min första ögonkräm ever en Oliva eye cream blev det.
Ingen aning om den är bra men det lär ju sig visas!



Ska springa in till djurmagazinet och köpa ett till koppel då Daisy bet sönder den andra då hon var liten . .
Dom behöver ju varsit koppel imorgon på hund dagiset!
Fick även min vita klänning & shortsen från H&M idag , ska testa klänningen när jag kommer hem såg att den hade dubbel lager utav tyget vilket var en bra ide annars skulle den vart genomskillnig.
Annars ska det tvättas massor med tvätt, packa väskan, betala räkningar & sånt små fix.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0