En kola Sundae

Eftersom jag inte åt en endaste mjukglass förra sommaren så tänkte vi att vi skulle vara ute i god tid i år . . Det blev en kola sundae från Max . . mums mums ! :)
Idag är det soligt och fint ute , hoppas att det blir nog varmt för att sitta och sola lite också då blir jag glaad :)
Rensandet av vårat förråd var värt varenda minut , 3/4 av allt slängs!
Tänk va mkt skit man samlar på sig när man har ett hus, hujja . . .
Hittade även 4 påsar med kläder som jag ska gå igenom och se vad som ska sparas ( lär inte vara mkt ) samt vad jag ska ge åt syrran.
Hittade till min " stora"  förvåning ett till par skor ;) men dom ska jag ge åt syrran!
Tror att min blindtarm spökar igen, började göra ont igår kväll och den är fortfarande öm idag . .
Fortsätter den att spöka med jämna mellan rum så måste jag kolla upp det, vill ju helst inte för jag vet va "behandlingen" är . .varför ska vi har sådana onödig grejer i kroppen som bara är till besvär?
Idag ska det köpas avmaskningsmedel åt alla djuren samt såndär fästing/lopp medel & något gott åt vovvarna!
Vad mer ? Jo vill gärna att veckan ska gå fort, nästa lördag är det nämligen party & då ska vi fira Sussu som fyller 25 år! :)
Näe ska snoka runt lite innan jag går och sätter mig i solen!

Carita ♥


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

vad gott med mjukglass!

2008-05-03 @ 10:37:34
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0