Beställa lite sommar

Sitter på jobbet just nu, slur 17.00 och efter det blir det raka vägen och föra massa skräp som vi då för ett tag sen rensade ur förrådet . .
Efter det åker vi raka vägern till systers kalas!
Imorgon är det finally friday & helg . . ska bli skönt faktiskt!
Jag vill gärna beställa lite av den sköna värmen & solen vi hade för ett tag sen, hur länge tror ni leveransen tar? ;)
Näe men tycker vi har haft nog av kallt väder , tur var ju att jag inte plockade bort alla mina varmtröjor ännu för dom hade jag minsann fortfarande användning  för!
Har inte blivit nå joggande på flera dagar nu . . inte haft nå lust alls ned så dåligt väder men idag kanske så om jag orkar efter allt tårt ätande ;)

Caritaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0