Veckorna flyger

Veckorna dom flyger förbi & speciellt då vi "jag" sagt att det bara får ta 2 veckor att göra om köket . .
Ett ganska realistiskt tal tycker jag, man vill ju inte att det ska vara halvfärdigt för lets face it sen blir det ändå aldrig gjort ;)
Tror nog att jag tar och bokar mig en utomlands resa om inte värmen & solen inte kommer snart , det här liknar ju ingenting & känns som att sommaren har som "hoppat" över & snart är det höst igen . . näe det här håller bara inte!
Idag ska vi lägga nytt tak hemma & måla det sista . . sen är det dags för att lägga golvet och sen upp med skåpen.
Tro mig när jag säger att det ska bli såå skönt när allt är klart! :)
Blev en ikea sväng igår igen & igen så var det slut i lagret på vardagsrums bordet som jag vill ha :(  fick hem vita lack hyllorna i alla fall. Tv bänken som jag länge velat ha köpte jag på ett tidigare ikea visit !
Nu tänkte jag fortsätta arbeta & fylla i lite lådor och sånt grejs .  .  .

Carita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0