Vacker utan spackel

Vacker utan spackel stämmer nog inte bra vad gäller väggar i alla fall . .
Spacklat för en massa fula hål i väggen idag på jobbet samt dammsugit & torkat lite damm och så!
Nu börjar jag känna att jag inte är lika pigg nåmera & ännu har jag lite grejs som ska göras efter jobbet : /
Känner att jag vill åka till Ikea och bränna lite pengar, har tjatat nu i flera dagar om att jag vill dit och köpa mina vita möbler så till slut tar jag mig väl dit ändå ;) Tar det nog i samma veva när vi åker och beställer köket!
Den 8:e blev Daisy gumman 1 år , glömde bort det helt och totalt men ingen skada skedd . . ska åka och köpa nåt gott åt henne ihelg! :)
Har suttit och funderat vad jag ska göra med mitt hår, är super sugen på att både klippa och färga.
Har ju mörk brunt just nu och skulle gärna vilja ha det ljus ljus brunt nu till sommaren men det betyder att jag måste köra avfärgning & det sliter ju på håret rejält men känner mig själv riktigt bra så kommer jag att göra det till slut oavsett hur länge det tar, ett exempel när jag ville klippa håret kort , funderade nästan i ett år men till slut tog jag till mig mod och gjorde det ! :)
Nåja vi får väl se hur det blir med saken . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0