Trevlig midsommar i efterhand

Som sagt Trevlig midsommar i efterhand! :)
Har varit på tok för mkt att göra för att hinna blogga . .
Nu fick jag en liten "break" från renoveringen då jag väntar på att jag ska få spackla resten . . .
Midsommaren den var lugn i år & hade ingen vidare lust att göra nånting heller när huset är totally upp och ner!
Har tagit massor av foton nu under renoveringens gång så ni får se sen hur köket går från the beast to the beauty ;)
På tal om köket så var det faktiskt en himla tur att vi började fixa den nu, vatten rören var på väg att brista under diskhon & det hade säkert blivit en rejäl vatten skada!
Nu har jag suttit nog länge här vid datorn, betalat räkningar, läst massa bloggar & nu är det hög tid att fortsätta jobba! :)
Lär väl inte ha tid att blogga mkt nu under veckan men ska försöka hinna . . .

Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0