Thursday

Mjaa blev inte nå premiär cyklande igår och inte fick vi köket färdigplanerat heller! Antar att det blir så ibland & vi har ju ännu tid på oss att bestämma innan vi börjar med renoveringen så det är lungt :)
Kort dag på jobbet idag & after work ska jag springa in på djurmagazinet och köpa lite grejs till vovvarna. Sen måste jag hem en sväng och packa väskan och fixa lite därhemma innan jag åker till föräldrarnas hus.
Nice väder ute men hinns nog inte sola idag heller, will see!
Sitter och funderar vad jag ska äta till lunch, kanske en baguette eller sallad ? Gott men har ätit det så mkt den senaste tiden så jag börjar ledsna lite. Men det lutar åt det hållet ialf eftersom jag känner mig lite lat på att göra nå eget ;)
Näe ska väl titta runt lite på nätet ifall jag hittar nåt fint!

Carita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0