Sova hemma igen . . .

God morgon/ God dag . .
Somna ganska sent igår men hade ändå lätt att vakna imorse.
Idag ska jag äntligen få sova hemma i min egen säng, idag morse var min sista dag som häst/hund/marsvins vakt :)
Så det blir att åka hem till mina egna vovvar & älsklingen min!
Ihelg är det tänkt att vi ska börja riva gamla köket, väggar & tak, hoppas vi bara får en container till helgen.
Har slipat lite väggar här på jobbet samt spackalt lite mer. Spackla hörn är inte det lättaste men tycker att jag fick till det hyffsat bra ändå :) tummen upp!
Men börjar vara så hungrig att när jag böjer mig ner och ställer mig upp igen så snurrar det så jag fortsätter slipa sen när jag varit på lunchen.
Får se om jag orkar börja med håret idag annars så tar jag det imorgon. Hjälp tänkt om det inte blir bra? Jo men nog blir de det måste tänka positivt!
Imorgon ska jag försöka hinna cykla med cykeln, har ju inte hunnit ännu . . . :)

Carita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0