Söndag 1 juni

Ville gärna skriva god morgon men det har nog hunnit bli dag så vi säger go dagens istället! :)
Igår blev det lite party med grillat, kubb & testing av rödvin . . det sist nämnda kommer jag nog aldrig lära mig att göra men ändå så vill jag test smaka varje gång , kanske för att påminna mig själv om att det inte är gott ;)
Det var ialf en trevlig kväll förutom då våran Bonus bestämde sig mitt i natten att ta en rund tur runt nikkala , inte alls kul att försöka få fast en hund när man är lite rund om fötterna men till slut fick vi fast han ändå!
Det var jätte fint väder igår kunde dock ha blåst mindre men ändå en härlig dag. Idag har det regnat men nu verkar solen vilja titta fram igen så kanske få vi fint väder till veckan också :)
1 Juni idag men än så fattas det lite gröna löv i träden & blommor i buskarna men det kommer väl så småningom det med. Lite glada nyheter har jag också, nu i sommar ska vi nämligen renovera vårat kök vilket betyder att vi snart har ett helt nytt och fint kök :) jag längtar såå tills vi ska börja. som vanligt skulle jag ju vilja börja på en gång men det går ju inte riktigt då det ska planeras massor osv !
Idag känner jag mig slö som i vanlig ordning dagen efter så dagen spenderas i soffan med myskläder & godis & repris avsnitt av veckans serier :)

Slänger in en bild på våra utemöbler, nya parasollen & dynor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0