Roliga överaskningar & djurvakt

Blev inge cyklande igår då vi var tvungna att köpa nya däck till den, men kanske jag hinner premiär cykla den idag då! :)
Imorgon och en vecka framåt är jag hund & hästvakt åt mina föräldrars djur så jag lär ha en del att stå i :)
Har även en kort dag imorgon & ledigt på fredag så jag hoppas & hoppas på fint väder så jag kan ligga och sola lite . .
Fick skatte pengarna igår, blev så glatt överaskad, kul när man får något sådär oväntat :)
Efter jobbet ska jag och älskling till IKEA & planera köket, ska bli så kul hoppas bara vi kan enas hur vi ska ha den! ;)
Ska även titta om jag hittar nåt smått & gott . . .
Fyller ju år snart men eftersom vi ska börja med köket snart så har jag flyttat festligheterna till ett senare tillfälle istället, inte kul att ha folk hemma hos sig när allt är upp & ner!
I slutet av juni kommer Hanna till happis på semester & guuud så kul det ska bli och få umgås med henne :)
Nu ska jobba lite . . .

Carita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0