Nästan färdigplanerat!

Nu är köket  "nästan"  färdig planerat, vi har bara inte bestämt  vad vi ska ha för luckor mer än att dom ska vara vita!
Blir mkt bättre och mkt finare än så som vi har just nu, ska ta en före och efter bild & lägga upp så ni får se sen när allt är färdigt , och det sker väl i slutet på juni skulle jag tro om inget utöver det vanliga händer!

Sitter och grubblar på lite grejer för tillfället och jag vet bara inte nåmer.
Ibland är livet lite väl grymt & hårt, ibland önskar man att man vore barn igen så alla bekymmer försvann . . .
Kom på mig själv prata med just mig själv när jag var ute och körde med bilen och hade en låtsas konversation med en person som inte satt där. . mm ibland är det bra att få ut det även om person man vill säga det till inte egentligen sitter där och lyssnar!
Är jag knäpp? det kanske jag är men jag är i alla fall jag och inte lik någon annan! ;)

Är så mätt, ätit nypotatis med smör/lök sås och gravad lax till det . . enkelt men ack så gott :)
Nu skulle det smaka fint med en kopp kaffe, men får ta det sen när jag åker hem en sväng.

Nu ska jag ta ut hundarna och sen gå till hästarna :)

Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0