Morning

God morgon . .
Vet inte om det är en superduper morgon precis, vaknat 06.55 då hundarna gnällde ut & efteråt kunde jag inte somna om så det var lika att gå upp då!
Pontus & Didi har hunnit ha en lite morgon gräl som dock fort gick över då dom nu ligger och sussar söt.
Eftersom jag nu fått äntligen lyckats få lite längre naglar som inte går av på en gång så tog jag tillfälle i akt och köpte mig en fransk manikyr set, testade det igår och kan väl säga att det blev hyffsat men det kan behövas lite träning så tillsvidare så behöver man kanske inte kolla på riktigt nära håll ;)
Är i alla fall glad att slippa sätta på fejk naglar som bara förstör sina egna naglar, när jag redan har naglar av dålig kvalité . . men är ju som sagt på god väg till beautiful nails! :)
Hade planer på att sola igår då solen kom fram men ångrade mig då det blåste sååå kallt, gick ut i hagen och mockade istället ! Kanske inte roligaste som finns och göra men är ju ett måste.
På tal om hagar så är det hög tid för mig att just göra det, gå ut i hagen till hästarna!

See yal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0