Pooop besiktning

Aaa blev ingen ombesiktning idag eftersom tiden gick ut igår . . less uti tusan blev jag men som tur var så fick jag en tid på fredag samma dag som det blir körförbud "igen" ;)
Idag har vi varit till santasaari igen & badat vovvarna, denna gång doppade även jag fötterna mest pga att Bonus inte ville hämta tillbaka freesben som vi slängde i vattnet :)
Försökte även få Daisy att bada genom att bära henne i vattnet så att hon fick simma i land själv men hon ville inte. . hon är en badkruka helt enkelt, verkligen motsattsen till Bonus. Men till slut blev hon ändå lite nyfiken på vattnet!
Har känt mig lite halvdålig nu mot kvällen, huvudet känns tung & lite huvudvärk & lite illamående. Vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller nåt, aja det får väl tiden utvisa.
Imorgon ska syster & äldsta brorssonen sova över hos oss så det lär vara full hålligång hela dagen, små barn dom har energi så det räcker över till andra också! :)
Måste även nämna att jag från och med nu vill utrota myggen, har blivit biten säkert tusen gånger, det kliar utav tusan & har jätte stora bulor lite här och var . . fast jag misstänker att dom har knotten tillverkat .
Näe nu fick vi besök så jag ska ta och avrunda för idag . . .

God night dont let the bed bugs bite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0