Morning

Men ingen jätte god morning har ont i magen och nedre delen av ryggen , inge kul alls!
Inte har jag något för att lindra värken heller så det blir & åka en sväng till apoteket idag.
Idag ska jag vara barn & hundvakt mest hela dagen så ska nog inte göra så mkt mer än så . . .
Nästa helg är det Pite dansar & ler och vi ska dit !
My first time ever, aaa har ju tänkt och åka dit flera somrar men antingen så har folk bangat ur eller så har man jobbat eller nåt liknande.
Helgen efter det är det Lulekalaset som vi också ska på, måste bara kolla upp vilka som uppträder & vilken dag dom uppträder! :)
tänkte väl att jag skulle ta & gå äta frukost och sen göra mig iordning . .
& testa nya plattången ! :)

Later everyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0