Helgen som var

Ihelg har det varit varmt & skönt & har spenderats mestadelen på stranden! :)
Första gången för sommaren tro det eller ej . . . brände även ryggen då jag ärligt glömde smörja med solskydd .just i ryggen. Ömat lite grann men det håller redan på att bli bättre!
Syster & brorsonen sov över hos oss ihelgen så det har inte blivit av nå bloggande men det gör nog ingenting.
Synd att jag glömde kameran hemma alla 3 dagar då vi var på stranden så det blev inga bilder :(
Igår bar jag ca 250 hö ballar hemma hos päronen, tungt var det kan jag lova men har inte nån värre träningsvärk ändå!
Lönen kom i fredags så idag har jag varit till torne en sväng och shoppat lite . .
Hittade en svart kofta som passar utmärkt nu i höst, en blå/vit randigt linne i sailor stuk, en blå tee med puffärm och hög krage samt en jeans väst! :)
Ska lägga upp bilder lite senare så får ni se!

Nu tänkte jag faktiskt gå ut o gå med vovvarna o njuta av kvälls solen :)

Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0