Goood morning

Guud va gott jag har sovit ibland sover man sött som en prinsessa! :)
Mulet ute idag men det känns helt OK det också även om jag hade föredragit soligt men det är ändå jätte varmt ute & så har jag lite grejer som ska göra idag inomhus så jag har inte tid att ligga och steka ;)
Ihelg är det lulekalaset som gäller, både fredag & lördag. Har inte ens kollat vilka som uppträder så noga så får väl ta och göra det till imorgon. Tänkte att jag kanske ska hoppa Bungy jump i år . . vi får väl se hur pass rund om fötterna jag är vid det laget så kanske inte är så bra ide ändå ;)
Men det är något jag gärna skulle vilja testa!
Idag ska mitt hår klippas äntligen, var ju bara ett halvår sedan, HAHA
Mitt hår har ju blivit så pass långt att jag börjar fundera på lugg igen, varmt som attans under sommaren men den är ju slut snart ändå så what the hell right ? :)  & toppas måste det också göras!


Jag med lugg 2005 . . ska jag eller ska jag inte?


Återkommer senare ikväll med svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0