God morgon

Kan man vara konstant trött exakt hela tiden ? nå om så är fallet så är det just det jag är!
Inte mkt kvar att göra i köket men inte blir vi ju klara idag men det känns som att det gör ingenting, så länge det är klart till helgens festerier! ;)
Det blir så fint att jag kommer och bo i köket & aldrig vilja lämna det :P hehe
Matrummets målande väntar vi med till nästa vecka, kom på att vi ännu måste möblera om data rummet till vardagsrum ( vi har ett stort datarumt ) & fixa med grejs.
Man behöver ju stressa ihjäl sig heller även om jag ändå hade velat ha det klart till helgen också men nej, nu ska jag ta det lugnt ;)
Mitt i all köksrenovering har jag gått och fått en rinnande näsa & känner mig lite halvsjuk , vet inte om det är nån slags protest till att jag ska ta det lugnt men fasiken det hinns ju inte ännu :)
Idag är det soligt och fint & VARMT ;) skulle vara så skönt att ligga ute och sola men måste iväg och jobba :(
På tal om jobb så måste jag springa och klä på mig så jag inte kommer försent . .

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0