Åska & regn i massor

Lovade ju lägga upp bilderna på köket igår men eftersom det blev åska just då jag tänkte börja blogga så kunde jag inte göra det :( Våran dator har redan pajat en gång tidigare pga åska så ville inte riskera att den skulle gå sönder igen! Ni förstår säkert .
Det har regnat & regnat & regnat från och till sen igår och det är så kvavt ute. Inte ens åskan rensade vädret . . .
Idag har jag vaknat tidigt & varit och fört volvon på reparation, på eftermiddag ska den vara klar tydligen så jag åker väl sen och hämtar den & kanske tittar förbi på skopunkten ifall dom har fått in nå nytt! :)
Imorgon är det ombesiktning, tredje gången gillt kanske ;)

Här kommer nu bilderna på köket !



Före













Efter












Är så nöjd & glad för det nya köket! :)
Ännu har vi ett handtag kvar & sätta, dörr öppningen till hallen & en kantlist till bänkskivan men det är ju bara små grejs som snart är på plats dom också!

Nu ska jag äta en lite sen lunch! :)


Kommentarer
Postat av: ida

Oj vad fint det blev:)Förstår att du är mer än nöjd!

2008-07-25 @ 17:54:34
URL: http://www.idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0