Som jag trodde

Blev uppringd från vårdcentralen & som jag misstänkte så fick jag ingen tid.
Dom har inga lediga tider under hela december & bara personer med livshotande skador får träffa läkare.
Seriöst man tappar ju lusten att ens söka nå hjälp när det är såhär . .
Det ska ju faktsikt vara så att vill man & behöver man träffa läkare så ska man få göra det utan att vänta i flera månader.
Funderar på att ringa till nån privat läkare och se ifall det kanske det finns nå tider hos dom.

Fixa systemet och anställ fler läkare säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nåå va e de som e galet? Nog måste man ju få en tid till läkarn om man har ont?

2008-12-02 @ 15:10:40
URL: http://www.123minsida.se/russels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0