Så var julen 2008 över!

Så var julen 2008 över med ett naffs!
Julafton spenderades hemma hos mina föräldrar med god mat . . .
Julklappar fick man också så nog har jag väl varit snäll i år! ;) hehe
Fick bl a spa kit, asiatisk kokbok, ryggmassage grejs & annat smått & gott!
Började dock få avsmak för julmaten efter julafton & kände mest bara blää när jag hörde ens ordet utav det.
Har sen dess mått illa av & till, känt mig frusen & även snorig ibland . . hoppas & ber att jag bara inte fått vinterkräksjukan :(

Mellandagsrea är det nu men har faktiskt inte haft nå större lust att fara & trängas i affärerna efter alla "rea godbitar" när jag hörde vilka köer det är. Ska kika lite på nätet ifall jag hittar något men det är ingen större panik ifall jag inte fyndar något då jag väntar på att alla vår och sommar kläder ska komma . . .  :)

På onsdag är det nyårsafton och vi har bestämt oss att vi ska ha en lugn nyår i år.
Känner mig verkligen inte i form för nå festande hit & dit som det varit dom senaste nyåren.
Festa hinner man & fira kan man göra på många sätt! :)
På nyårsafton, på dagen så ska vi i alla fall & fira brorsonen Williams 3års . . gulleunge!:)

Hur ska ni fira det nya året?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0