Dags för julklappsköp!

Helgen den var lugn i stort sett . . . På lördag testade jag & syrran Lips på xboxen & det var ju helt skoj :)
 Synd bara att det inte fanns fler låtar!
Igår var det andra advent & jag höll på att använda upp två av ljusen redan, det hade ju inte varit så bra.
Ska ju helst finnas kvar ända till jul ;)
Lite senare idag ska jag iväg & "premiär julhandla" julklappar för i år. Har ju varit ont om pengar som varje jul men extra   "ont " denna vinter. Men det finns ju positivt också som te x att affärerna sänker priserna nu före jul så vi fattiglappar också får råd att köpa någe! :)

Såg nån föresten Dokumentären om Britney Spears på tv4 i lördags?
Jag tycker hon verkar vara en fin & jordnära människa som är precis som vi andra.
Hon berättar om allt jobbiga hon varit med om dom senaste åren & hur hon har framställts som en dålig människa.
Nu har hon börjat ordna upp sitt liv & måste säga att hon är otroligt stark som har orkat med alla dömande människor.
You go girl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0