Ny vecka!

Då vart helgen över och det är en ny vecka åter igen.
Blev inte gjort så mkt ihelgen som det var planerat, jag var lite på latsidan & hade ingen inspiration till nånting egentligen.
Fick i alla fall tvättat två mattor men sen tog såpan slut så jag kunde inte tvätta fler än så.
Får ta resten nu i veckan eller till helgen!
Idag är det dystert väder ute & det har regnat lite också . . vet inte riktigt vad jag ska pyssla med idag. Börjar känna av den här stressen av att sitta hemma hela tiden nu. Jag kan bara inte sitta & göra ingenting hur länge som helst.
Blir skogstokig med stora bokstäver snart! :P
I veckan kommer mina nya kläder :) jeeej . . På tal om kläder så har jag hittat massor med fint på Lindex.se som jag vill ha. Ska visa lite senare . . .
Nu börjar det vara dags för frukost!



Så gula löv har vi inte ännu, bild från förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0