New day new week

God morgon gott folk!
Vaknat på betydligt bättre humör & utan huvudvärk idag, vilket känns otroligt skönt . . .
Måndag & en ny vecka och jag vet exakt vad jag ska göra idag, för omväxlingsskull :)
Har ju suttit och funderat massor om vad jag vill göra, ska jag fortsätta plugga vidare till något eller ska jag försöka få mig ett jobb ?!
Läste vecko revyn för ett tag sen och där hade någon skickat in en förfrågan om en utbildning och hur man går tillväga . .
Eftersom det yrket är något som jag skulle vilja jobba med & har haft tankarna kring ett x antal gånger men inte vetat själv hur man ska gå till väga osv så tänker jag nu kolla upp det! :)
Annars så händer det nog inte så mkt mer idag ska ut & promenera med vovvarn då det inte blev av igår.

Carita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0