Lulekalaset dag 1

Dag ett av lulekalaset är avklarat & det blev en rätt så nykter och lugn kväll även om det inte var planerat så . . .
Kollade ett band & gick runt bara för det mesta.
Vi ska dit idag också, förmodligen en mer onykter kväll ;) Ska träffa Hanna gumman där också, ska bli kul och få se henne igen! :)
Ska i alla fall klä mig varmt idag då det var bokstavligt talat iskallt igår kväll  & nej tycker inte det spelar någon roll om man e´ onykter eller nykter jag fryser då lika mkt ändå oavsett.
Känner mig lite hängig idag men det går nog över när man tagit en varm dusch och ätit lite mat :)
Idag ska vi komma iväg tidigare då vi vart lite försenade igår kväll.
Ska kanske komma ihåg att ta kameran ur väskan idag också, blev inte många foton tagna igår.

Nåja nog om det nu ska jag ta en lång promenad med vovvarna sen laga lite mat!
Trevlig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0