Update

Trötter number one är moi . .
Hunnit bli onsdag redan och dagarna har spenderats på jobbet!
Var ruggit trötter igår så jag orkade inte gör nånting, inte träna inte promenera inte blogga . . men så är det väl ibland!
Idag kom del 1 av kläderna jag beställde och det mesta var jätte fint och satt helt perfekt men 3 saker åker tillbaka , en blus som var jätte fin men såg ut som ett tält på mig, ett vitt linne som var nog långt för mig & ha som klänning men den var helt genomskilnig vilket icke går sig för och sist ett lila linne som bara satt konstigt!
Men kommer nog att kompensera det med att lägga till nåt annat på andra beställningen kanske en blus som jag redan har men i en annan färg . . will see!
Blir ett kort inlägg, ska gå och mysa i soffan & kolla på grey´s anatomy snart . . .
God night dont let the bed buggs bite ;)

Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0